MINIMAAL 20 UUR SPEELPLEZIER!

EEN TOTAAL VAN 5129 ONDERDELEN!

INCLUSIEF 20 MINIFIGUREN

REALISTISCHE FUNCTIES EN DETAILS

26CM HOOG, 118CM BREED, 20 CM DIEP

Bouw 4 klassieke scènes na met de Zweinsten Express LEGO

De LEGO Harry Potter Zweinstein Express is een prachtige set voor liefhebbers van de Harry Potter-films en -boeken. Met deze set kunnen fans hun eigen treinrit naar Zweinstein beleven en de magische wereld van Harry Potter tot leven brengen. Deze set biedt de mogelijkheid om 4 gedenkwaardige scènes uit de Harry Potter films na te bouwen. Van "De reis begint", waar Harry, Ron en Hermelien elkaar voor het eerst ontmoeten, tot "Overspreuken en chocolade", waar Professor Lupos Harry redt van een Dementor. De set vangt ook het moment waarop Loena Leeflang Harry te hulp schiet na de toverspreuk van Draco Malfidus. En tot slot, een nieuwe start, waar Harry's zoon Albus Severus op weg gaat naar zijn eigen betoverende avonturen.

LEGO Harry Potter Minifigures

Stap in de betoverende wereld van LEGO Harry Potter Zweinstein Express (76405), een bouwbaar schaalmodel dat eerbetoon brengt aan de iconische stoomtrein. Met maar liefst 20 minifiguren, waaronder bekende gezichten zoals Harry Potter, Ron Wemel, Hermelien Griffel, Remus Lupos, Ginny Wemel, Draco Malfidus en zelfs een Dementor, biedt deze set een ontmoeting met oude en nieuwe vrienden.

Authentieke details van binnen en buiten

De liefde voor detail komt tot uiting in de gedetailleerde onderkant van de locomotief en de hendel bovenop waarmee de trein schommelt. De tender bevat steenkool voor de locomotief, terwijl de passagierswagon bestaat uit 3 coupés met elk een klassieke scène. Een gedeelte van Perron 9¾ maakt de ervaring compleet, waar volwassen Harry en Ginny wachten met hun kinderen Lily, James en Albus, klaar voor Albus' eerste reis met de betoverende trein.

LEGO Harry Potter Zweinstein Express 76405 Speed Build

Afmetingen en Specifieke kenmerken van de LEGO Zweinstein Express

De LEGO Harry Potter Zweinstein Express 76405 is meer dan een bouwmodel; het is een eerbetoon aan de tijdloze magie van de Harry Potter films. Met een schaal van ongeveer 1:32 en een hoogte van ca. 26 cm, lengte van 118 cm en breedte van 20 cm, is het een betoverende blikvanger waar je het ook plaatst.
De passagierswagon voegt een extra dimensie toe met 3 verlichtingsstenen die belangrijke filmmomenten uitlichten. Deze verlichting brengt de LEGO Harry Potter wereld tot leven en creëert een meeslepende ervaring.

Ervaar de kracht van de stoomtrein met de realistische beweging van de locomotief. Draai aan de hendel bovenop en voel de trein schommelen, waardoor een betoverende sfeer ontstaat die je rechtstreeks naar het magische Zweinstein brengt. De trein kan worden aangedreven door middel van de meegeleverde Power Functions-motor, waardoor hij echt kan rijden op LEGO-rails. De set bevat ook een diorama-achtige bouwplaat met de iconische Zweinstein Express-perronscène en accessoires zoals een koffer en een uil.

Voor Volwassen Fans en ervaren Modelbouwers een Betoverende Toevoeging aan de Collectie

Dit bouwbare displaymodel is speciaal ontworpen voor volwassen fans en ervaren modelbouwers. Het bevat vier hoogwaardige, gedrukte instructieboekjes, waardoor het bouwproces een boeiende onderneming wordt die je kunt delen met vrienden of familie.

Of je nu een doorgewinterde LEGO-verzamelaar bent of gewoon een liefhebber van Harry Potter, deze set is een betoverende toevoeging aan je collectie. Met zijn aandacht voor detail, realistische bewegingen en een schat aan minifiguren is de LEGO Harry Potter Zweinstein Express - Verzameleditie een eerbetoon aan de geliefde wereld van tovenarij en avontuur.

Kortom, de LEGO Harry Potter Zweinstein Express is een geweldige set voor fans van Harry Potter en LEGO. Het is perfect voor het naspelen van favoriete scènes uit de films of het creëren van nieuwe verhalen in de magische wereld van Zweinstein.

Set Nummer76405
ThemaHarry Potter
Aantal Bouwstenen5129