LEGO Vincent van Gogh - De Sterrennacht 21333 | Ideas |

LEGO Vincent van Gogh - De Sterrennacht 21333 Kenmerken

Duik in de wereld van kunst en creativiteit met de LEGO Vincent van Gogh - De Sterrennacht (21333). Deze buitengewone LEGO Ideas set is een eerbetoon aan het meesterwerk van de beroemde kunstenaar Vincent van Gogh. Met 2316 zorgvuldig geselecteerde LEGO-stenen en innovatieve bouwtechnieken, breng je de wervelende wolken en glooiende heuvels van De Sterrennacht tot leven in verbluffend detail.

De Magie van 3D-reconstructie

Ervaar de betovering van 3D-reconstructie terwijl je de levendige wervelende wolken en glooiende heuvels van Vincent van Gogh's meesterwerk, "De Sterrennacht," tot leven brengt met LEGO stenen. Deze set is een LEGO origineel en biedt een unieke herinterpretatie van de unieke penseelstreken van Van Gogh met behulp van bouwstenen. Het is meer dan zomaar een bouwproject; het is een kans om de kunstenaar aan het werk te zien.

De Artiest in Actie

De set bevat een Van Gogh-minifiguur, compleet met penseel, palet en ezel, waardoor je de kunstenaar zelf in zijn element kunt afbeelden. Bovendien kun je het voltooide kunstwerk aan je muur hangen met het inbegrepen haakje, waardoor je je eigen galerie kunt uitbreiden.

De set bevat niet alleen een nauwkeurige weergave van De Sterrennacht, maar ook een verstelbare standaard om de minifiguur van Vincent van Gogh te plaatsen, compleet met penseel, palet en ezel. Hiermee kun je de kunstenaar zelf in zijn creatieve element weergeven.

Geïnspireerd door een Fan

De LEGO fanontwerper Truman Cheng, geïnspireerd door zijn fascinatie voor het werk van Van Gogh, heeft deze set gecreëerd. Hij beschouwt "De Sterrennacht" als een van de meest karakteristieke werken van de kunstenaar, en dit project is een eerbetoon aan die passie. Samen met The Museum of Modern Art (MoMA) heeft LEGO dit museumkwaliteit kunstwerk tot leven gebracht, waardoor het toegankelijk is voor kunstliefhebbers over de hele wereld.

Of je nu een kunstliefhebber bent, een LEGO-fan of gewoon op zoek bent naar een boeiend en ontspannend project, deze LEGO set voor volwassenen heeft onbeperkte mogelijkheden. Geef dit meesterwerk cadeau aan jezelf of aan iemand die je kent die van kunst en design houdt. Het is een decoratief bouwwerk voor in huis met een afmeting van ongeveer 28 cm hoog, 38 cm breed en 12 cm diep, waardoor het een opvallende aanvulling is voor elk interieur en een blijvende herinnering aan de tijdloze schoonheid van De Sterrennacht.

Een Speelse Blikvanger

Met een verstelbare standaard kun je de minifiguur van Vincent van Gogh in elke gewenste positie plaatsen, waardoor het een speelse blikvanger wordt in je huis. Dit is een meesterwerk van mindfulness en een must-have voor kunstliefhebbers.

LEGO Vincent van Gogh - De Sterrennacht 21333

Set Nummer21333
ThemaIdeas