LEGO Back to the Future Tijdmachine 10300

LEGO Back to the Future Tijdmachine 10300 Kenmerken en Details

Stap binnen in de betoverende wereld van Back to the Future met de LEGO Back to the Future Tijdmachine 10300 voor volwassenen. Dit is een bouwervaring als geen ander, ontworpen voor fans van een van 's werelds meest geliefde filmtrilogieën. Met deze set kun je jouw passie voor Marty McFly en Doc Brown tot leven brengen terwijl je een van de drie iconische tijdreizende auto's bouwt.

Deze set biedt je de keuze uit maar liefst drie verschillende versies van de tijdmachine, elk met hun eigen kenmerken en charme. Je kunt het originele model bouwen, compleet met de bliksemafleider en plutoniumkamer zoals te zien in de eerste film. Of je kunt kiezen voor de toekomstige versie met Mr. Fusion en inklapbare banden voor de vliegmodus, zoals te zien in het tweede deel. Als alternatief kun je de versie uit het Wilde Westen bouwen, met zijn witte banden en printplaat op de motorkap, zoals te zien in het derde deel. Welke je ook kiest, je kunt er zeker van zijn dat elk model vol zit met authentieke details.

De tijdmachine beschikt over vleugeldeuren die open kunnen, datums op het dashboard en zelfs verwisselbare nummerborden, waaronder het iconische "OUTATIME" nummerbord. Bovendien wordt de set geleverd met een flux capacitor-verlichtingssteen die het geheel een vleugje magie geeft.

Om de ervaring compleet te maken, zijn ook minifiguren van Doc en Marty McFly inbegrepen. Hiermee kun je je favoriete scènes uit de films tot leven brengen en je eigen avonturen bedenken in de wereld van Back to the Future.

Met 401 onderdelen is deze LEGO-set een boeiend bouwproject dat je urenlang plezier zal bezorgen. Het voltooide model is ongeveer 12 cm hoog, 35 cm lang en 19 cm breed, waardoor het een opvallend pronkstuk is om in je collectie te koesteren. Of je nu een fan bent van de films of gewoon van creatief bouwen houdt, deze set is een absolute must-have voor je LEGO-verzameling. Ga terug in de tijd en bouw je eigen stukje filmgeschiedenis!

LEGO Back to the Future Tijdmachine 10300 Speed Build

Set Nummer10300
ThemaIcons