LEGO Harry Potter Wegisweg 75978 kopen? Alle weetje en details over de LEGO Harry Potter Wegisweg

MINIMAAL 25 UUR SPEELPLEZIER!

EEN TOTAAL VAN 5544 ONDERDELEN!

INCLUSIEF 14 MINIFIGUREN

ICONISCHE WINKELS MET AUTHENTIEKE FILMDETAILS

COMBINEREN MOGELIJK MET ANDERE HARRY POTTER SETS

Welkom in de betoverende wereld van LEGO Harry Potter met het De Wegisweg (75978) displaymodel. Deze set biedt een meeslepende en gedetailleerde weergave van de iconische tovenaarswinkelstraat in Londen. Met indrukwekkende kenmerken en hoogtepunten, is het een must-have voor zowel LEGO-liefhebbers als Harry Potter-fans.

Meest Gedetailleerde LEGO Harry Potter set ooit

De Harry Potter LEGO Wegisweg set is de meest gedetailleerde tot nu toe. Het bevat prachtige etalages en boeiende interieurs van bekende winkels zoals Olivander's toverstokkenwinkel, Scribbulus Schrijfbenodigdheden, Zwik & Zwachtels Zwerkbalpaleis, Florian Fanieljes IJssalon en meer. Het model is opmerkelijk voor zijn nauwkeurige weergave van de filmscènes.
De Harry Potter Wegisweg LEGO set biedt creativiteit op vier manieren, waaronder een afgesloten steegje voor rollenspellen vol intriges. Bovendien is het compatibel met de LEGO Modulaire gebouwen-serie, waardoor fans de wereld verder kunnen uitbreiden.

Iconische Winkels met Authentieke Filmdetails

Ontdek de rijke interieurs en fascinerende kenmerken van beroemde winkels zoals Tovertweelings Topfopshop, Florian Fanieljes IJssalon en de signeersessie van Gladianus Smalhart bij Klieder & Vlek. Elk detail is doordrenkt met de magie van de Harry Potter-films. Zo kun ijsje eten bij de ijssalon of een bezemsteel of uitrusting kiezen bij de zwerkbalpaleis. Daarnaast heb je ook nog de Ollivander's Toverstokkenwinkel. Dit is een beweegbare winkel waar je minifiguren kunt plaatsen en hun perfecte toverstok kunt laten kiezen.
De set bevat een scala aan authentieke accessoires, van toverstokken tot liefdesdrankjes, die fans in staat stellen bekende scènes na te spelen en nieuwe verhalen te bedenken.

LEGO Harry Potter Wegisweg 75978 Speed Build

Vier Nieuwe Harry Potter Minifiguren

Voeg vier nieuwe gezichten toe aan je collectie met exclusieve minifiguren van personages als Gladianus Smalhart, Florian Fanieljes, Lucius Malfidus en de fotograaf van de Ochtendprofeet. Daarnaast vind je er personages zoals Harry Potter, Ron Wemel, Hermelien Griffel, Gouden Snaai en nog veel meer. Met behulp van de set kan je verschillende scènes uit de films nabouwen en herbeleven.

Bouwplezier en Specificaties van de Wegisweg LEGO

De LEGO Wegisweg 75978 set bestaat uit 5.544 stukjes en is geschikt voor kinderen vanaf 16 jaar en volwassenen. De set is een uitdaging om in elkaar te zetten en zorgt voor vele uren bouwplezier. Met een hoogte van ongeveer 29 cm een breedte van 102 cm en een diepte van 13 cm is deze uitdagende bouwset geschikt voor fans vanaf 16 jaar en ouder. Het is een ideaal cadeau voor modelbouwers en liefhebbers van LEGO. Dit model is niet alleen een statig displaystuk, maar biedt ook eindeloze mogelijkheden om de gebouwen anders in te delen en nieuwe verhalen te creëren. Al met al is De Wegisweg (75978) een must-have voor elke Harry Potter fan en Lego verzamelaar. Het is een gedetailleerde en goed doordachte set die je urenlang bouwplezier en fantasierijke avonturen zal bezorgen.

Ga op reis door de magische wereld van LEGO Harry Potter met De Wegisweg (75978) en breng de betovering van deze iconische straat tot leven met deze prachtige bouwset.

Set Nummer75978
ThemaHarry Potter