LEGO Netflix Stranger Things The Upside Down

LEGO Stranger Things The Upside Down 75810 Kenmerken

LEGO Netflix Stranger Things The Upside Down is een set voor volwassenen die houden van tv-series. De set is gebaseerd op de immens populaire Netflix-serie Stranger Things en heeft meer dan 2000 stukjes. Het stevige model kan worden omgedraaid om het te transformeren in de omgekeerde wereld. Het bevat het huis van de Byers, met Will's slaapkamer, woonkamer en eetkamer. De omgekeerde versie van het huis in een alternatieve dimensie bevat alle kamers van het echte model, maar is donker van kleur, vervallen en bedekt met wijnranken, die fans meteen zullen herkennen uit de serie. De set wordt geleverd met acht Stranger Things-figuren, elk met hun eigen accessoires, wat het een geweldig cadeau maakt voor fans van de serie. De kwaliteit van de details is verbluffend en het bouwen van deze set is een lonende ervaring die je kunt delen met vrienden en familie. De set is een gepensioneerd model, maar kan nog steeds worden gevonden op plaatsen zoals eBay. Het prijskaartje lijkt misschien wat hoog, maar voor echte fans van Lego en de serie is het een zeer waardevolle investering. Het LEGO Stranger Things bouwpakket 75810 bevat enkele van de meest emblematische decoraties uit de serie, zoals Will's slaapkamer en Bryce's woonkamer met zijn zwaailichten. De kit wordt geleverd met stapsgewijze instructies en er is een minifiguur van Will samen met andere bekende personages. De set is briljant gemaakt en zit vol ingewikkelde details, waaronder een nagebouwde alfabetmuur die fans van de serie meteen zullen herkennen. Als je een fan bent van Lego en Stranger Things, is deze set een absoluut heerlijke investering die je nooit genoeg kunt bekijken.

LEGO Stranger Things 75810 Speed Build

Set Nummer75810
ThemaStranger Things